August 17, 2015

enkla sätt att minska risken

Nike Air Max Damer
. . Om du kör eller jogging vår regelbundet började du förmodligen med en grundläggande körschemat på en viss plats . Det är vanligt för oss människor att engagera sig i många aktiviteter utan att tänka på eventuella risker tills något händer.. . Det är så enkelt att skada oss själva om vi börjar springa eller jogga med en kort sträcka om vi aldrig har gjort det förut Innan du får alltför långt tillsammans, utbilda dig på de många risker och förebyggande åtgärder för att. hålla dig fri från skador
http://www.lancome.com
. . Du måste ta hand om dig själv om du verkligen vill fortsätta att jogga eller springa i många år fram . Din skelett eller mekanisk konstruktion måste upprätthållas om du vill fortsätta i många år . Dina ben, eftersom de drabbade trottoaren, kommer att orsaka vibrationer genom din ryggrad som kan orsaka skador . Om du är, så att säga, ur läge på något sätt, kan detta förstärka straffet du tar . Det är så lätt att hålla strukturen på din kropp om du har rätt information för att genomföra . Så om du har obalans i fötterna, kan detta vara från skoinlägg som du använder. . Om det är i din budget, se till att dina löparskor är av högsta kvalitet . . Om du har normal pronation i fötterna, med starka bågar, som innebär att dina fötter mår bra .. Du bör ha dina fötter undersöks om du har överdriven pronation på fötterna och om dina bågar är inte så bra . Du kanske vill se en idrottsmedicin fotvårdsspecialist för en professionell bedömning av dina fötter . Ibland är din ett ben blir längre än den andra. Detta kommer att fastställas under undersökningen. Det är inte något att verkligen oroa .. Fötterna ska monteras för ortoser eller fotstöd skär Om du upptäcker att din fot roterar när du landar för om du pronatoriska för mycket . När det gäller långdistanslöpning, rygg, knän och fötter kommer att klara så mycket bättre när du börjar köra.
. . Något som många människor inte vet är att magmusklerna är 'tillbaka' för ryggmuskulaturen. Visste du det här? .. Om du har mage muskler som är slappa, då du lägger en hel del påfrestningar på ryggen. . När detta inträffar, ryggen dras in mot magen . Även om du inte är ur form, är detta något som kommer att inträffa . Så när du kör detta ställer ännu mer stryk trycket på din ryggrad och nedre ryggmuskulaturen . Om du gör magen muskel träning, toning din mage, du kan hjälpa din rygg en hel . Det är inte nödvändigt att ha en sex-pack på magen för att fördelarna att manifestera. . En övning du vill undvika våra magen crunches . Det bästa sättet att bygga din mage är med regelbundna situps, benen böjda och fötterna på golvet medan du gör dem .
En sak som kan spela en roll i att hämma eller hjälpa dina löpande verksamhet väderförhållanden i ditt område . Om man tittar på väderförhållandena, som du kanske tror att allt är Copacetic, men det är fruktansvärt fel . Du kan uppleva hög luftfuktighet under molniga mulna dagar . Du kan stöta på många problem, även om solen inte skiner direkt på dig, särskilt om det finns fukt i luften den dagen . Luftfuktigheten kommer faktiskt att göra det svårare för kroppen att kyla sig själv Köra kortare sträcka på dessa dagar, och att hålla sig väl hydrerad, är din bästa tillvägagångssättet

Posted by: brent rasor at 09:24 AM | No Comments | Add Comment
Post contains 593 words, total size 4 kb.




What colour is a green orange?




12kb generated in CPU 0.01, elapsed 0.0154 seconds.
35 queries taking 0.011 seconds, 44 records returned.
Powered by Minx 1.1.6c-pink.