August 17, 2015

enkla sätt att minska risken

Nike Air Max Damer
. . Om du kör eller jogging vår regelbundet började du förmodligen med en grundläggande körschemat på en viss plats . Det är vanligt för oss människor att engagera sig i många aktiviteter utan att tänka på eventuella risker tills något händer.. . Det är så enkelt att skada oss själva om vi börjar springa eller jogga med en kort sträcka om vi aldrig har gjort det förut Innan du får alltför långt tillsammans, utbilda dig på de många risker och förebyggande åtgärder för att. hålla dig fri från skador
http://www.lancome.com
. . Du måste ta hand om dig själv om du verkligen vill fortsätta att jogga eller springa i många år fram . Din skelett eller mekanisk konstruktion måste upprätthållas om du vill fortsätta i många år . Dina ben, eftersom de drabbade trottoaren, kommer att orsaka vibrationer genom din ryggrad som kan orsaka skador . Om du är, så att säga, ur läge på något sätt, kan detta förstärka straffet du tar . Det är så lätt att hålla strukturen på din kropp om du har rätt information för att genomföra . Så om du har obalans i fötterna, kan detta vara från skoinlägg som du använder. . Om det är i din budget, se till att dina löparskor är av högsta kvalitet . . Om du har normal pronation i fötterna, med starka bågar, som innebär att dina fötter mår bra .. Du bör ha dina fötter undersöks om du har överdriven pronation på fötterna och om dina bågar är inte så bra . Du kanske vill se en idrottsmedicin fotvårdsspecialist för en professionell bedömning av dina fötter . Ibland är din ett ben blir längre än den andra. Detta kommer att fastställas under undersökningen. Det är inte något att verkligen oroa .. Fötterna ska monteras för ortoser eller fotstöd skär Om du upptäcker att din fot roterar när du landar för om du pronatoriska för mycket . När det gäller långdistanslöpning, rygg, knän och fötter kommer att klara så mycket bättre när du börjar köra.
. . Något som många människor inte vet är att magmusklerna är 'tillbaka' för ryggmuskulaturen. Visste du det här? .. Om du har mage muskler som är slappa, då du lägger en hel del påfrestningar på ryggen. . När detta inträffar, ryggen dras in mot magen . Även om du inte är ur form, är detta något som kommer att inträffa . Så när du kör detta ställer ännu mer stryk trycket på din ryggrad och nedre ryggmuskulaturen . Om du gör magen muskel träning, toning din mage, du kan hjälpa din rygg en hel . Det är inte nödvändigt att ha en sex-pack på magen för att fördelarna att manifestera. . En övning du vill undvika våra magen crunches . Det bästa sättet att bygga din mage är med regelbundna situps, benen böjda och fötterna på golvet medan du gör dem .
En sak som kan spela en roll i att hämma eller hjälpa dina löpande verksamhet väderförhållanden i ditt område . Om man tittar på väderförhållandena, som du kanske tror att allt är Copacetic, men det är fruktansvärt fel . Du kan uppleva hög luftfuktighet under molniga mulna dagar . Du kan stöta på många problem, även om solen inte skiner direkt på dig, särskilt om det finns fukt i luften den dagen . Luftfuktigheten kommer faktiskt att göra det svårare för kroppen att kyla sig själv Köra kortare sträcka på dessa dagar, och att hålla sig väl hydrerad, är din bästa tillvägagångssättet

Posted by: brent rasor at 09:24 AM | No Comments | Add Comment
Post contains 593 words, total size 4 kb.

Top 3 springa tips för joggare - som du behöver veta

Nike Free Tiffany
Förhoppningsvis alla joggare vet mest sunt förnuft sätt för att förhindra benskador är att sträcka innan du kör . Beroende på hur effektiva dina stretching tekniker är du kan ha stora förbättringar . Många gånger folk kommer att sträcka ut sina muskler innan värmer upp dem som inte är en god praxis . Du faktiskt orsaka onödig stress på dina muskler, ledband och senor när du inte värma upp och starta sträckningsprocessen . Lossa upp, gör uppvärmningsövningar, är vad du behöver för att göra . Du kommer definitivt känna skillnaden när du börjar stretching direkt
http://www.google.com
. . Om du vill bo i fin form, eller får in bra form, kullar är ett bra sätt att börja . Din anaerob kapacitet kommer att gå igenom taket, plus att du kommer att ha en hel del benstyrka som en följd . Allt med måtta - det är nyckeln till att köra branta sluttningar och hålla sig frisk . Tänk också på att lutning av var och en av kullarna eller kvaliteter måste beaktas Vad vi pratar om är de extrema tryck appliceras på benet lederna från fötterna upp . Den starkaste av anatomier kan även spänne enligt denna typ av tryck så var försiktig . Du måste verkligen undvika backar helt och hållet om du behöver extra hålfotsinlägg, men du inte har tillgång till det genast . Värmer ner är något som du behöver göra när du jogga eller springa på morgonen eller på eftermiddagen . Människor som kör en hel del, eller bara köra lite, fortfarande behöver värmas upp och värma ner innan de gör någon typ av träningen för att undvika skador . Så kom ihåg att bromsa gradvis till ett fullständigt stopp i stället för att bara stoppa medan jogging eller kör Sedan är det bara gå runt och låt din puls återvända till någon punkt nära det normala.. . Vad är din andning är normalt, göra lite stretching. Detta rekommenderas alltid .. Din kropp värms upp, därför är det perfekt tid att sträcka . Förkortningen av dina muskler händer faktiskt när du tränar, vilket är varför du behöver för att sträcka på senor, muskler och ligament
. Var du medveten om att din rygg muskler är faktiskt stöds av magmusklerna? Det är en anatomisk sanning . Om magmusklerna inte . tonas, och du har en slapp mage, du kommer att ha mer problem med ryggen . När detta inträffar, ryggen dras in mot magen . Även om du inte är ur form, är detta något som kommer att inträffa . . Så när du springer, du sätter mer tjat press på dina nedre ryggmusklerna och ryggraden . din mage, om de tonas, kan hjälpa dig med din rygg och ryggrad problem innan de uppstår En sex-pack är egentligen inte nödvändigt. Du måste bara ha en mage som är väl definierade och korrekt utövas . En övning du vill undvika våra magen crunches .. De bästa resultaten kommer att komma om du gör situps med benen böjda och fötterna på golvet . .
. Oavsett väderförhållandena är i ditt område, kan detta hjälpa eller skada din löpning Du kan få problem även om förhållandena inte ser hotfullt och här är ett exempel . Dagar som är mulet och molnigt burk få hög luftfuktighet .. Det kommer att vara fukt i luften, så bara för att solen inte är ute, betyder inte att det är helt säkert . När det är fuktigt, kan din kropp inte svalka dig i det mest effektiva sättet . Det bästa sättet att vara säker är att köra kortare sträckor och stanna hydrerade under körningen

Posted by: brent rasor at 09:13 AM | No Comments | Add Comment
Post contains 615 words, total size 4 kb.

<< Page 1 of 1 >>
14kb generated in CPU 0.02, elapsed 0.0089 seconds.
30 queries taking 0.0034 seconds, 42 records returned.
Powered by Minx 1.1.6c-pink.