August 17, 2015

Top 3 springa tips för joggare - som du behöver veta

Nike Free Tiffany
Förhoppningsvis alla joggare vet mest sunt förnuft sätt för att förhindra benskador är att sträcka innan du kör . Beroende på hur effektiva dina stretching tekniker är du kan ha stora förbättringar . Många gånger folk kommer att sträcka ut sina muskler innan värmer upp dem som inte är en god praxis . Du faktiskt orsaka onödig stress på dina muskler, ledband och senor när du inte värma upp och starta sträckningsprocessen . Lossa upp, gör uppvärmningsövningar, är vad du behöver för att göra . Du kommer definitivt känna skillnaden när du börjar stretching direkt
http://www.google.com
. . Om du vill bo i fin form, eller får in bra form, kullar är ett bra sätt att börja . Din anaerob kapacitet kommer att gå igenom taket, plus att du kommer att ha en hel del benstyrka som en följd . Allt med måtta - det är nyckeln till att köra branta sluttningar och hålla sig frisk . Tänk också på att lutning av var och en av kullarna eller kvaliteter måste beaktas Vad vi pratar om är de extrema tryck appliceras på benet lederna från fötterna upp . Den starkaste av anatomier kan även spänne enligt denna typ av tryck så var försiktig . Du måste verkligen undvika backar helt och hållet om du behöver extra hålfotsinlägg, men du inte har tillgång till det genast . Värmer ner är något som du behöver göra när du jogga eller springa på morgonen eller på eftermiddagen . Människor som kör en hel del, eller bara köra lite, fortfarande behöver värmas upp och värma ner innan de gör någon typ av träningen för att undvika skador . Så kom ihåg att bromsa gradvis till ett fullständigt stopp i stället för att bara stoppa medan jogging eller kör Sedan är det bara gå runt och låt din puls återvända till någon punkt nära det normala.. . Vad är din andning är normalt, göra lite stretching. Detta rekommenderas alltid .. Din kropp värms upp, därför är det perfekt tid att sträcka . Förkortningen av dina muskler händer faktiskt när du tränar, vilket är varför du behöver för att sträcka på senor, muskler och ligament
. Var du medveten om att din rygg muskler är faktiskt stöds av magmusklerna? Det är en anatomisk sanning . Om magmusklerna inte . tonas, och du har en slapp mage, du kommer att ha mer problem med ryggen . När detta inträffar, ryggen dras in mot magen . Även om du inte är ur form, är detta något som kommer att inträffa . . Så när du springer, du sätter mer tjat press på dina nedre ryggmusklerna och ryggraden . din mage, om de tonas, kan hjälpa dig med din rygg och ryggrad problem innan de uppstår En sex-pack är egentligen inte nödvändigt. Du måste bara ha en mage som är väl definierade och korrekt utövas . En övning du vill undvika våra magen crunches .. De bästa resultaten kommer att komma om du gör situps med benen böjda och fötterna på golvet . .
. Oavsett väderförhållandena är i ditt område, kan detta hjälpa eller skada din löpning Du kan få problem även om förhållandena inte ser hotfullt och här är ett exempel . Dagar som är mulet och molnigt burk få hög luftfuktighet .. Det kommer att vara fukt i luften, så bara för att solen inte är ute, betyder inte att det är helt säkert . När det är fuktigt, kan din kropp inte svalka dig i det mest effektiva sättet . Det bästa sättet att vara säker är att köra kortare sträckor och stanna hydrerade under körningen

Posted by: brent rasor at 09:13 AM | No Comments | Add Comment
Post contains 615 words, total size 4 kb.




What colour is a green orange?




12kb generated in CPU 0.01, elapsed 0.0092 seconds.
35 queries taking 0.0049 seconds, 44 records returned.
Powered by Minx 1.1.6c-pink.